Födelsedagen

Nu är jag alltså 28 år och två år närmare 30... Min födelsedag har varit en lugn och skön dag och jag har blivit uppassad och uppvaktad mest hela dagen. Dagen började med skönsång, presenter och tårta. Prinsesstårtan som Mathias gjorde i går kväll blev riktigt god, så nu vet jag vem som kan göra tårtor framöver. Telefonen och mobilen har gått varm under dagen och jag blir så glad över alla som kommer ihåg min dag. Vid middagstid kom Mathias hem med min favorithämtpizza och sedan blev det tårta igen då min vän Marie kom på besök. Nu ligger flickorna i sina sängar och snart återstår bara en lugn kväll i tv-soffan med Mathias. Det blir en perfekt avslutning på en väldigt lyckad födelsedag :-) Tack för alla gratulationer jag fått kära bloggvänner!

Här kommer några av mina födelsedagspresenter.


Fyra sköna handdukar från Åhléns.


Halsband från Miss Dee.


Halsband och armband från märke jag glömt namnet på.


Ett efterlängtat Matteusfat.

En personlig kalender efter eget önskemål har jag fått beställa härifrån och Lisa Miskovskys (min favorit!) samlingsplatta är även den på väg hem till mig. Pengar och en trisslott låg också i ett av dagens presentkuvert, så nu ska jag unna mig något fint när jag går på stan i lugn och ro nästa gång.

Hoppas ni också får en skön måndag kväll! KRAM

Kommentarer :

#1: Tjohalias blogg om inredning

Grattis på födelsedagen!! Vilka fina presenter du fått. Kram Sandra

skriven
#2: Rebecca

Grattis på födelsedagen!

skriven
#3: Pysselprinsessan

GRATTIS på födelsedagen! Å tack tack tack för utmärklsen! Jag blev superglad!:)



Kramar

skriven
#4: dahlarna

Vilken dag du verkar ha haft! Och såååå många fina presenter du har fått! Hoppas att myskvällen i tv-soffan också blir bäst! BAMSEKRAMISAR!!!

skriven
#5: Jemps

Grattis gumman! Min "present" hittar du på min blogg! Vilken bra dag du verkar ha haft - STOR kram!!

skriven
#6: Anonym

Grattis gumman! Min "present" hittar du på min blogg! Vilken bra dag du verkar ha haft - STOR kram!!

skriven
#7: Fridasfunderingar

Grattis på födelsedagen unga dam!Tänk att vi är lika fräscha :)

Vad roligt att du har haft en bra födelsedag!

Mys på!



kram!

skriven
#8: fru Sätterlund

Åh grattis :) Är det din stora dag idag? Vilka fina presenter du har fått. Du verkar ha haft en härlig dag med nära och kära ♥

Grattis kramar från mig :)

skriven
#9: Mari

Ett stort Grattis någon dag i efterskott!!

Förstår du haft en mysig dag!

Fina presenter du fått, gillade halsbandet, ursnyggt!



Kram!

skriven
#10: CrimsonAnna

Grattis:)

skriven
#11: Jenny

Åh GRATTIS til de 28 åren! Fy så ung du är då! =) Vilken bra födelsedag du fick och vilka fina presenter!! Sen så har ni ju så kanonfint i vardagsrummet på Malmbyråerna.

Jo, vi åker norrut vi också över julen. Ska bli så mysigt!!! Här är nästan ingen snö kvar nu så jag ser fram emot att åka pulka med barnen och klättra i snöhögarna. Idag VAB:ar jag. Tilde slog ut hela framtanden med rot och allt igår på förskolan. Tråkigt. Inte den uppladdningen man vill ha så här precis innan jul och Novas 5 årsdag. Men hon är rätt pigg ändå även om hon har lite ont i munnen.

Många kramar Jenny

skriven
#12: Christin

GRATTIS på födelsedagen!! Hoppas att du haft en mysig dag, jag fyller själv år på torsdag :)

skriven
#13: Petra

Grattis tjejen på födelsedagen. Jag trodde du var äldre faktiskt. Men 28 är ingenting, håller med dig att det närmar sig till 30. Ångest! Jag har 4 år kvar dit. :( Kram Kram

skriven
#14: lotta

GRATTIS på födelsedagen, vilka toppenpresenter!! halsbanden var ju supefiiina!!

skriven
#15: Sara

grattis i efterskott! Vilka fina presenter du fått och prinsesstårta det kan man äta mycket av!

skriven
#16: Valpen

Grattis på födelsedagen i efterskott :)

skriven
#17: Petra

Jo man kan tycka att dom ska stå för själva paketet nu eftersom den var trasig, men nu skulle Emma skicka en ny, vi får hoppas på att den är hel. Kram Kram

skriven
#18: Ems

Åh, det där halsbandet från Miss Dee är helt underbart!

skriven
#19: Mrs. b

Grattis i efterskott!

skriven

Kommentera inlägget här :