Annadagen

I dag är det namnsdag för alla oss tre tjejer i familjen. Anna heter jag och båda flickorna har det som ett av sina andranamn. Dagen började med försovning för pappans del, men innan han åkte till jobbet hann han uppvakta oss på vår dag. I min familj har Annadagen alltid varit lite speciell och det har följt med till min egen familj. Även om jag fyller år i december också tycker jag det är lite mysigt att fira lite extra, för december är den absolut mysigaste månad jag vet.



Vår namnsdagspresent passar perfekt att förgylla den annars så förkylda hemmadagen och som ni ser har vi redan öppnat förpackningen och nallat varsitt hjärta. Jag fick också en bok, Nattfåk av Johan Theorin. Den får bli jullovets kvällsläsning och verkar absolut vara en riktigt spännande bok.

Grattis på namnsdagen till alla er andra som heter Anna! Emmy och Ebba hälsar särskilt grattis till farmor!

Kommentarer :

#1: Petra

Grattis på namnsdagen! Klart jag visar sen vart kruk-gubben hamnar någonstans här hemma! Kramar

skriven
#2: Syrran

Grattis Anna! Hälsa även grattis till mosters favoritflickor! Vi ses snart! Pussar ocg Kramar

skriven
#3: Jennie

Grattis på namnsdagen!

Vilken uppvaktning. Jag är imponerad.

Här glömmer vi alltid bort namnsdagarna =(

skriven
#4: dahlarna

BAMSEGRATTIS på namnsdagen - alla tre! Åh vad gott med Nobelsse-hjärtan! Njut ordentligt av dem idag & hoppas att tjejerna kryar på sig!



Lillebror har lucia på sitt dagis utomhus ikväll! Han har bestämt att han ska vara stjärngosse & alla kläder ska passa utanpå ytterkläderna. Så det blir ett gäng söta & tjocka lucior, tomtar, stjärngossar, tärnor & pepparkaksgubbar idag! :-)!!! Härligt. Korvgrillning på gården samt glögg & pepparkakor. Imrorgon är det Lucia på skolan med storebror.... Intensivt... Men mysigt! KRAMISAR I MASSOR!

skriven
#5: Mari

Grattis !!



Den där Noblessen ser god ut, är det nåt jag gillar i godisväg är det just Nobless.



Ha en mysig dag!!

skriven
#6: Lotta

grattis på namnsdagen!! jag heter också Anna :-)kraaaaaaaaaaaaaaaam

skriven
#7: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Ett stort grattis till er alla tre!! Vilken perfekt present för en hemmadag!

Och tack snälla du för din gulliga kommentar om mina bilder!! Jag blir så glad!

Kramar!!

skriven
#8: CrimsonAnna

Grattis själv namne:D

skriven
#9: CrimsonAnna

Grattis själv namne:D

skriven
#10: jenny

Tack och detsamma till dig och dina tjejer:-) jag har anna som mellannamn och hade ingen aning att det var anna förrns mamma ringde och grattade:-)



Svar: mossbollarna gjorde jag med hjälp av julgransbollar. La bara mossan så att det täckte bollen & kramade till lite. lätt som en plätt:-)

Kram/jenny

skriven
#11: Linda P

Grattis ANNA!!!

skriven
#12: fru Sätterlund

Grattis på namnsdagen!

Vad härligt med lite uppvaktning :)

Kram Therese

skriven
#13: Liw

grattis =)

skriven
#14: Linda

Grattis på namnsdagen! Hoppas att barnen mår bättre snart och chokladen ser verkligen god ut.

skriven
#15: Madde

Grattis på namsdagen sötnos! Kraaam

skriven
#16: mallaco

Grattis i efterskott!! Idag är det min tur att ha namnsdag!! Nobeldagen å allt=)



Den chokladen hade jag inte tackat nej till!!!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :