Min allra första utmärkelse!

                                                  

Min kära bloggvän dahlarna förgyllde min fredagkväll när hon gav mig min allra första utmärkelse. Du vet att du alltid förgyller mina dagar med dina kommentarer men att du gav mig denna gjorde mig extra glad. Jag hade också gärna skickat tillbaka denna utmärkelse till dig, men precis som du skriver på din blogg är det roligt att skicka vidare till någon som inte fått den. I love your blog - och det vet du!

Förplikterserna som följer med utmaningen är:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated.

Jag ska såklart också skicka vidare utmärkelsen till några bloggar jag tycker om väldigt mycket:

jennyshem - också en kär bloggvän som är lik mig själv på många sätt och vis.
fridasfunderingar - var en av de första bloggar jag började läsa innan jag själv startade min. Skriver personligt och varmt och att få följa vägen fram till deras bröllop har varit så kul.
Anna - livet i en skokartong - lägger ofta upp inspirationskollage helt i min smak.
inspiration & design - jag vet att hon redan fått denna utmärkelse, men hennes underbara blogg och hem ger mig massor av inspiration.
fru sätterlund - en nyfunnen blogg, men som jag redan känner mig hemma hos.
pyssla mera - bloggar från min gamla hemstad och det säger väl allt ;-) Delar alltid med sig av alldeles underbara pysseltips.
mallaco - en jättemysig blogg helt enkelt.

Det finns så många fler som jag skulle vilja skicka vidare till, men denna gång blev det dessa sju. KRAM!

Kommentarer :

#1: Malin Inspiration & design

Åh jag blir alldeles rörd av utmärkelserna jag har fått i dag och i går. Gulligt av dig! Tack så mycket! Du har med en trevlig blogg. Ska kika på ditt andra inlägg nu, tyckte jag skymtade en lovetext. :-)

skriven
#2: Malin Inspiration & design

Grattis till din utmärkelse!! :)

skriven
#3: fru Sätterlund

Åh, tack vad gulligt. Vad glad jag blir :) Min allra första utmärkelse... lycklig

Kram

skriven
#4: dahlarna

DU ÄR SÅÅÅ VÄRD DEN! Sov gott! KRAMISAR!!!

skriven
#5: Bea

skriven
#6: Bea

Tack för att du var med och tävlade hos Therezz om vår klänning, önskar dig bättre lycka nästa gång =)

skriven
#7: Mari

GRATTIS! Den är du värd!

Har oxå fått man vill ge den till alla bloggare man följer, det har jag oxå skrivit i min blogg.



skriven
#8: Mallaco

Gulle dig!!! Tack, snälla för utmärkelsen! Blev jätteglad när jag såg detta i gårkväll!!!!

Kram

skriven
#9: Pysselprinsessan

Tack så mycket! Åh, vad glad jag blir! Å grattis till dig oxå, denna utmärkelsen är du absolut värd!



Vad mycket fint jag missat! Superfint blev det utanför dörren och hallen ser väldigt lovande ut! :)



Kramar

skriven
#10: Fridasfunderingar

Men söt! Vad snäll du är!!!

Det värmer mitt hjärta ska du vet att du gillar det jag skriver om.

Tusen, miljaders tack!



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :