Inflyttningspresenter

Kul att höra att det är fler som har bra erfarenheter av Olympus!

Vi har fått så mycket fint av de som hälsat på oss här i nya huset, så jag tänkte visa några bilder på vad vi fått.


Cult diskset fick vi av syster yster.


Detta fina blomsterarrangemang fick vi av min vän M och hennes sambo.


Av min kollega fick vi denna söta blomma och kruka. Är det förresten någon som vet vad blomman heter?


Äntligen har jag tre kivilyktor! Dem fick vi av våra vänner som var här i går.

Slutligen en bild på en inflyttningspresent som min syster och hennes sambo fick av oss i dag. Den svarta Cultkrukan med Aloe succulent och ett läckert löv.



Söta fötter va?! Jag skulle bara testa om man verkligen kunde ta bra närbilder med vår nya kamera, för med vår gamla blev det bara vita motiv då. Men med den här verkar det gå bättre :-)

Kommentarer :

#1: Ulli

Vad mycket fint ni fått i inflyttningspresent. Fina bilder. kameran verkar fungera utmärkt.



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Ulli

skriven
#2: Carola

Blomman du fick av Kollegan den tror jag heter apsvans:)om jag inte ser helt tokigt:)den gillar jag :)dekorativ och lite annorlunda:)Fin fina saker du fått :)KRAM

skriven
#3: dahlarna

Vilka FINA presenter ni har fått! Och vilken FIN present ni gav bort! Skärpan på fotot med fötterna är ju jättebra! Visst är det KUL när fotona blir som man vill!!! :-) Har sett bio idag!!! Är helt lyrisk.... Ta hand om dig! BAMSEKRAMAR!

skriven
#4: Tjohalia

Vilka underbara inflyttningspresenter ni har fått! Kram Sandra

skriven
#5: Lotta

suuuperfina inflyttningspresenter ni fatt!! sa kul ! ha en bra helg!

skriven
#6: Mari

Bra saker ni fått och lite Cult är ju aldrig fel!



skriven
#7: jenny

vilka fina inflyttningspresenter ni fått:-) blomman heter apsvans, riktigt läcker är den.

Lyllos dig som fått en ny kamera, vill också. Vår börjar nog sjunga på sista versen nu. trevlig helg/jenny

skriven
#8: Monkan

Hej! Jag hittade din blogg via kommentar du gjort hos nån annan, så där som det blir, du vet :-)



Jag håller med övriga, blomman ser ut som nån variant av apsvans, det finna flera olika modeller har jag hört. Jag har en variant med lite ”vassare” blad, som står rakt upp, och jag har sett den modellen i nåt skyltfönster där ”svansen” är jättelång och ringlar sig på ett stort fat. Min apsvans kommer nog på bild inom kort när jag ska lägga in lite bilder från hallen.



Vad mycket fint ni fått! Jag älskar Cult, har en del men… vill ha mer! :-) Kivi, oooh, det vill jag också ha, de är ju så snygga.



Vad häftigt klädträdet var, sånt har jag aldrig sett förut. Riktigt läckert.



Jisses vilken syslöjdsfröken! Makalöst. Klart det kommer gå bra med gardinerna! Men du vet väl att, om du inte har tid att sy just Nu, det finns nån sort klisterband som man kan stryka på istället för att sy. Sen kan man ju sy en dag när man känner sig modig :-) Jättegulligt prickigt tyg, perfekt för en sessa ju.

skriven
#9: Annette

Vilka fina inflyttningspresenter ni fått! Kul med vänner som vet vilken smak man har.

Ni har fått det så fint i huset.



Kram Annette

skriven
#10: Number nine on Melon Lane

Vilket läckert träd!

skriven

Kommentera inlägget här :