Hallprojekt pågår

Just nu är vår hall i ett enda stort kaos, men det ska förhoppningsvis bli bättre under helgen. I går kväll satte Mathias upp väv på de väggar som ska målas och väggen som ska tapetseras är också redo.


Arbete pågår som ni ser...


I förrådet står FRÄN hatthyllor och skohyllor och bara väntar.


Mot min motionscykel står LUNS och väntar. Jag visste väl att den där motionscykeln var bra till något ;-)


FRÄN-krokarna delar just nu också golv med motionscykeln.

Förutom hallprojektet skulle jag vilja ta en tur ut till MIO senare i dag. Det var en dubbelsidesannons i vår lokaltidning i dag och den var mycket inspirerande, så jag hoppas att M kan vill slita sig från hallen en stund.
Ha en jättebra lördag!

Kommentarer :

#1: Mari

Vill oxå sätta igång genast!

Väntar med spänning på resultatet.

skriven
#2: Isabels värld

Kul det ska bli att se när hallen blir färdig! GRATTIS till utmärkelsen!!! kram Pernilla

skriven
#3: jenny

Är också lite sugen på att göra om i hallen men jag tror inte att sambon är det;-)

motionsattiraljer är riktigt bra att ha...här hemma fungerar vår vibro som ett litet avlastningsbord till min väska;-)

Du har fått en utmärkelse av mig. Kram/jenny

skriven
#4: dahlarna

Vilket projekt ni har på gång! Tur att du har en man som kan och vill fixa hemma... Det har INTE jag... Sååå nyfiken jag blir på resultatet! Ja, visst är det bra när man kan använda motionscykeln till något. Jag hänger tvätt på min... ;-)



Hoppas att ni får lite "ledigt" i helgen! Idag har vi haft en skön hemmadag. Imorgon ska båda killarna spela match. Så då går nästan hela dagen åt att supporta, fotografer & vara fotbollsmamma! :-)

KRAMISEN!

skriven
#5: Malin Inspiration & design

Oj vad spännande. Gillar FRÄN mycket! =) Spanade på krokarna i går. :) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :