Fler alternativ...

Mina små sessor är helt uppslukade av lek inne på lillasysters rum så jag fick för mig att testa några fler alternativ på skoskåpet. Tack för alla era åsikter på inlägget nedan! Flera av er nämnde att det skulle behövas lite höjd på piffet och det håller jag med om. Jag har, som jag skrev i förra inlägget, funderat på en tavellist en bit ovanför, men man skulle ju också kunna ställa en tavla uppe på skåpet kanske? Alltså, jag förstår inte varför jag kört fast så på en så ganska liten detalj egentligen, men nu när jag väl börjat vela har jag riktigt svårt att få det att kännas rätt. Ja ni vet...

Här kommer exempel på de förändringar jag provat i dag:











Detta är det sista inlägget om mitt velande med skoskåpet, jag lovar. Nästa gång jag bloggar om det får ni se vad jag till slut bestämt mig för och då är det säkert nåt helt annat :-D

Jag vill passa på att hälsa alla nya läsare välkomna till min blogg! Vad kul att så många hittat hit!
Kram

Kommentarer :

#1: Lotta

gillar när giraffen e med! den gör sig sa bra där!! finfintapet ocksa ni har där!!

kram

skriven
#2: Liw

hej



min blogg hilleshög e nu lösenskyddad, om du vill ha tillgång så skicka ett mail så fixar jag det :) till [email protected]. Skriv vilken blogg du har också :) förklaring varför kommer sen på bloggen...



/Liw

skriven
#3: Madde

Ljuslyktorna plus giraffen tycker jag var superfint! Vilken söt giraff, var har du köpt den? PUSS

skriven
#4: fru Sätterlund

En sån där "vattentornsljusstake" som jag skrev om, skulle väl passa perfekt där.... ;)

Trevlig helg!

Kram Therese

skriven
#5: Carola

Detta blev mycket bättre:)gillar alla allternativen:)Giraffen var super cool:)trevlig helg//Kram

skriven
#6: Alina

Hej! Kika gärna in i min blogg och lämna ett litet spår efter dig:) Ha det fint! http://emmiealina.blogg.se

skriven
#7: Tjohalias blogg om inredning

Jag är precis lika velig så jag förstår dig :)



Svar: Tack, det känns bra att du håller tummarna för oss! Det brukar ju alltid ordna sig till sist. Kram Sandra

skriven
#8: Lisa

Snyggt vilket som! Tapeten är ju bra sååå läcker! svar sorry, better luck next time! :D KRAM PÅ DIG!

skriven
#9: Syrran

Jag håller fortfarande på alternativet med nyponkvistarna, det är snyggt när det röda bryter av mot det svart/vita. Kraam

skriven
#10: Syrran

(alltså alt 2)

skriven
#11: Monkan

Ååååh vilken cool giraff!!! Den måste vara med! Var kommer den ifrån???



Jag tycker giraff + tre kivi eller giraff + tre vaser med nypokvist var finast. Fint med den lilla röda klicken.



Oj oj vilken härlig lång radda med fönster, vad lyxigt. Vilken fin service hos Hemtex. Fast... jag är lite skeptisk till deras medlemserbjudanden. Om det inte ändrat reglerna igen så är det väl så att man måste betala med deras kort på erbjudandena och sen debiterar det en "avi-avgift" även om de drar från pengar insatta på kontot. På kreditköp är väl det normalt men annars...? Det äter ju upp en del av rabatten. Men jag är inte säker, de reglerna kanske inte gäller längre?

skriven

Kommentera inlägget här :