Bokpaket med trevlig bonus

Förra veckan fick jag ett erbjudande från Bonniers Bokklubb som jag bara inte kunde motstå. Välkomsterbjudandet bestod av två böcker för 19:90 styck samt de mycket trevliga välkomstpresenterna - två Iittallaskålar design Alvar Aalto samt en matchande ljuslykta. Ja tack sa jag och ringde in mitt svar! Redan i går fick jag hämta ut paketet och jag är mycket nöjd med mitt erbjudande. För skålarna och ljuslyktan fick jag betala 59 kr i porto och packning, men det tycker jag var överkomligt för så fina presenter. De böcker jag valde är Livstid av Liza Marklund och Tyskungen av Camilla Läckberg. Eftersom jag läst de flesta böcker som båda dessa författare gett ut är jag säker på att även dessa kommer att falla mig i smaken.




Kivilyktan, som jag fick i en presentpåse efter en föreläsning, hade jag helt glömt bort att jag hade och nu fick den äntligen ett matchande sällskap.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Anna, livet i en "skokartong"

Åh, vad har jag missat.... jag kastade ett erbjudande från Bonniers för ett par dagar sen... utan att titta på det :( Kanske det var samma erbjudande som du fått??? Jädrans.... :)

skriven
#2: dahlarna

Men WOOOOW vilket erbjudande! Måste kolla om det frtofarande finns på nätet... Vill också ha de skålarna & ljuslyktan.



Nu har jag faktiskt arbetat klart för denna vecka!! Jag är ledig på fredagar, så just nu känns det oerhört skönt - tre dagar ledigt! Eleverna kommer på måndag & sedan är det mentorsdagar i två dagar. Lektionerna börjar på torsdag enligt schema!



Vi hade också äldsta sonen 15 timmar på dagis när minstingen föddes. Det var superbra! Då kunde jag ägna mig helhjärtat åt minstingen några timmar & sedan hade jag bra med tid till "störstingen" när han kom hem. Dessutom hann vi gå på babysim, det hade vi inte kunnat göra annars. Störstingen älskade att gå till dagis & leka av sig några timmar. Vi hade 5 timmar, tisdag-torsdag! Det var suveränt. TA HAND OM DIG! KRAMISAR!!

skriven
#3: dahlarna

Var precis inne på Bonniers hemsida. Det fanns inget erbjudande där. Vet du vart du hittade det? Blev supersugen!

KRAMISAR i MASSOR!

skriven
#4: Lisa

Vilket gott klipp! Såna erbjudande kan man inte tacka nej till :D

svar: tack, de var riktigt goda!

skriven
#5: Sofie

Vilket bra erbjudande :) Det skulle jag också nappat på! Kram, Sofie

skriven
#6: Mari

Det var inte illa! Sicket bra erbjudande!

Jag håller på att läsa Läckbergs senaste men vill spara på det goda lite så jag läser i långsam takt för ovanlighetens skull.

skriven
#7: Vera med flera

Vilket superfint erbjudande!!

skriven

Kommentera inlägget här :