Välkomna på visning!

Vår lägenhet ligger nu ute som ledig på hemsidan hos det kommunala bolaget vi hyr av. Det har hittills redan resulterat i ett par samtal från intresserade spekulanter. En ville komma och kika redan i eftermiddag och det är väl ok, men gah... särskilt städat och fint har vi det inte just nu. Inte för att det är det spekulanterna ska kika på men jag känner ändå att jag vill att det ska se någorlunda hyfsat ut när okända människor kommer in i vårt hem. Vår käraste lägenhet som vi nu ska lämna... Självklart känns det superbra med huset och jag är glad att vi äntligen får något större, men bättre hyreslägenhet än denna finns nog knappt för en liten barnfamilj. Egen ingång, öppen och ljus planlösning, uteplats med liten gräsmatta i söderläge och så de allra bästa grannar vi har kunnat tänka oss.

Om en liten stund ska vi ut på prommis med min vän E och hennes söta L. Vårvärmen har verkligen hittat hit nu - härligt! :-) När vi kommit in blir det nog ändå lite plock och städ, men först ut och njuta. Ha en bra måndag!

image146

Kommentarer :

#1: Sandra

Jag skulle känna precis samma sak. Vi har också egen ingång, det kommer jag sakna när vi flyttar. Kram Sandra

skriven

Kommentera inlägget här :