Goda lördag!

Sessorna är nu friska och i dag blev vi bjudna på en härlig lunch på stan av deras farmor och farfar. Båda tjejerna var på ett strålande humör och vi kunde sitta och luncha länge och i lugn och ro. Vädret är nu härligt vårligt och solen lyser allt vad den kan, så vad passade då bättre än en glass till efterrätt? Jag har ju godisfri månad under hela april, men jag kände att jag i dag kunde unna mig en magnum equador. För alla som gillar mörk choklad är den ett hett tips för den är god som bara den... Det som är kvar av denna lördag går i softandets tecken. Vi ska bara vara hemma och njuta av att vara lediga, men redan i morgon väntar nya äventyr. Ha en härlig helg!

image129
Bild: lånad från gb.se

Kommentarer :

#1: Jenny

Godisfri månad? Hur bär du dig åt? Tips??? Jag är sån godisgris att det finns inte... Kan inte tänka mig att jag skulle klara det. Jo, kanske om sambon lovade att vi köpte ett nytt kök och rev ut det gamla om jag höll upp en månad. Då kanske... *ler*
Här skiner också solen och vitsippor och blåsippor syns överallt i skogen. Så mysigt! Men ganska kallt är det i luften än.
Ha en härlig lördag! Kram Jenny

skriven
#2: Lotta

låter alldeles underbart!!

skriven
#3: Sandra

Svar: Kanske lite pinsamt att erkänna, men jag hittade frigolitskivan i sophuset. Den var i perfekt storlek och det var då jag kom på att jag kunde göra en tygtavla. Så jag tror vilken frigolitskiva som helst fungerar. Kram Sandra

skriven
#4: Pysselprinsessan

Hoppas ni haft en bra helg! Vädret har ju varit underbart! Själv var jag på bröllop... Å de valde ju verkligen rätt dag! :)
Kram

skriven

Kommentera inlägget här :